poniedziałek, 21 grudnia 2009

Kartki na Boże Narodzenie



Dorobiłam ostatnio kilka kartek, lecz i tak zbyt mało :/
Mama zawiedziona, bo gotowce musiała kupić :P choć i tak dostała 4 sztuki z tej produkcji, ale rodzinka też może czuć się zawiedziona jak zobaczą, ze karteczki ręcznie robionej nie ma tym razem w skrzynce na listy :P

 

 
 Te powyżej powstały dwie.

 

 

 
No i mizernie... miałam narobić wiele,
stempli typowo świątecznych mam wiele,
ale czasu było NIE wiele
a może weny brak? :P

Pewnie pojawię się tu po świętach ;)
Dzieci się będą rodzić w rodzinie
w niedalekim terminie ;)
to wypadałoby karteczki dla dzięcięcia zrobić :P

Ale póki co wszystkim zaglądającym życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia :)
Dagmara ;)

6 komentarzy:

domilkowydomek pisze...

Piękne te karteczki które zrobiłaś- ja moge tylko pozazdrościć że nie potrafię

buziaki

aagaa pisze...

Piękne karteczki.Niesamowita jesteś!

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne karteczk :)

Unknown pisze...

Karteczki cudne,jak każde które robisz :)

olla pisze...

Bardzo ładne kartki, urodą delikatną i elegancko wyrafinowaną. Umknęły mi w przedświątecznych zajęciach i dopiero teraz dane mi je obejrzeć.
Pozwól, że przy tej okazji złożę Ci także serdeczne życzenia noworoczne - radości płynącej z poczucia, że jest się we właściwym miejscu i właściwym czasie i że zmierza się we właściwym kierunku. Do Siego Roku:)

Dag-eSz pisze...

Dziękuję Wam :))))
Olu i Tobie wszystkiego najlepszego! :*