czwartek, 1 stycznia 2009

Noworocznie i urodzinowo :)



Witam w Nowym 2009 roku!
Dzisiaj piękny dzionek, wszyscy świętują Nowy Rok a w mej rodzince jak co roku o tej porze świętujemy urodzinki "mon mari". Z racji tej powstała zimowa karteczka, ze śniezynkami z którymi ostatnio eksperymenowałam :) - embossing na ciepło. 2-ka mi trochę nie wyszła :/ ale to początki więc można mi wybaczyć ;)

Nie obyło się też bez torta :D postanowiłam wziąść sprawy w swoje ręce, (bo z reguły tortami zajmowała się "belle-mere"), ale ja jako człowiek nie lubiący nudy i poszukujący nowych smaków powiedziałm dość tradycyjnym tortom truskawkowym z dużą ilościom żelatyny! I tak powstał słodziak - malinowo - marcepanowy! :P ślinka cieknie??? To mój pierwszy torcik jaki zrobiłam, więc bałam się że nie wyjdzie... ale w życiu tyle pochwał za ciasto nie dostałam ;) najlepsze, że robiony bez przepisu - z wyobraźni... Szczęśliwego Nowego Roku!

1 komentarz:

carewna tekstyliowa pisze...

mniam:) jezeli to byly Twoje urodziny, to wszystkiego najlepszego i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:) z czego jest zrobiona rameczka sniezynkowa dookola okienka?