piątek, 2 stycznia 2009

Scrap urodzinowy




To mój pierwszy scrapek jaki zrobiłam (we wrześniu), dla mojej sis z okazji urodzin. Ze względu na to iż będąc w Norwegii nabyłam cudny stempelek z dziecięcym wózkiem wiklinowym, musiałam go użyć :) To był też mój pierwszy stempel - sentymentalny... wózek takowy miałam jak byłam mała i rzecz jasna po mnie miała moja siostra ;) co też widać na zdjęciach :)

(Szkoda że takich już nie robią, ale może ktoś ma taki w swoim posiadaniu? chętnie "przywłaszczę" :P)

Zwykłe odbicie stempla, różni się znacząco od embossing'owanego (widocznego na kartkach wykonanych na chrzciny) ale też ma swój urok ;)

2 komentarze:

carewna tekstyliowa pisze...

ile kosztuje u Ciebie taki SCRAP? Chetnie bym zamowila na jakas okazje

carewna tekstyliowa pisze...

robocizna za tanio:) wymysl jakas cene,np "od..." podobaja mi sie Twoje prace. jak bede miala jakies swieto to chcialabym sie do Ciebie zglosic.