niedziela, 11 stycznia 2009

{ zdecoupage'owane }






Stworzyłam sobie unikatowy wazon (również jakiś czas temu). Ogółem całość była wykonana jako stojak na probówki dla dzieci (o zgrozo!) do zabawy w małego chemika, bądź czarownika/czarodziejki. Drewniany "koszyk" z wypalanym po bokach jakimś znakiem. "Mon mari" kupił sobie na przyprawy ;) (tudzież do ozdoby) ale ja wredna jędza "zabrałam" mu i swoją czarodziejską różdżką zamieniłam w wazon na kwiaty ;)

Element drewniany (co też widać) pomalowałam na biało i z papieru do decoupage'u wycięłam wdzięczne motywy kwiatów w donicach, (chyba z lenistwa) podcieni nie zrobiłam, ale i tak całość ma swój urok ;)

P.S. Ów wazon pięknie prezentuje się z moimi ulubionymi białymi "tulipkami"... :P

2 komentarze:

carewna tekstyliowa pisze...

chcialabym jakas taka kartke z postaciami. mala dziewczynka i wielkim silaczem:)dziekuje Ci za komentarze do moich postow tak na marginesie:)

carewna tekstyliowa pisze...

szkoda:( ja tez bylam kiedys studentka;P plastyka, specjalnosc tkanina artystyczna. nie chce mi sie samej robic kartek, bo mi slabo to wychodzi. to masz moze jakies fajne serducho?:)