niedziela, 22 marca 2009

Oh~Baby!



























Zasypałam posta zdjęciami! :) ale w końcu od tego jest ten blog :P

Powyżej przedstawiłam moje wypociny (naprawdę się narobiłam!) - mój pierwszy scrapbook, który wykonałam w prezencie imieninowym dla mamy tegoż szkraba ze zdjęć :) Mati aktualnie 3-letni chłopiec, ale zdjęcia są z 2007 jak miał roczek i jeden miesiąc, a więc stare ale tak mi się podobały te fotki (większość sama wykonałam :P) Album się podobał :D zwłaszcza Mateuszkowi, który po obejrzeniu całości obwieścił, że album jest jego! i włożył go na pułeczkę pomiędzy swoje książeczki :) hehe. Całość jest zresztą wykonana na takiej dziecięcej książeczce (wybrałam w księgarni taką z brzydkimi obrazkami, aby nie było szkoda jej zniszczyć :P)

Hmm, na ostatniej stronie jest rubons z napisem "Make it a special occasion", wydaje mi się, że powinno być "Made it..." ale nie wiem, zgłupiałam...

1 komentarz:

MADLINE pisze...

No i jestem na tym blogu, przeglądam, poczytuję i postanowiłam dodawać komentarze na bieżąco czytania. Jak wiesz mam roczną córeczkę i ogólnie jak zostałam mamą mam świra pozytywnego na punkcie dzieci więc nie omieszkam pozachwycać się na Twoją pracą dla Mateuszka. Cudo, zabawne, z polotem a do tego uroczę.
PS. Chciałam powiedziec coś jeszcze na temat Twojej torby, zrobię to tutaj - świetny i genialny pomysł. Bardzo praktyczna rzecz - uważam że zasługujesz na pierwszą nagrodę.